Chovatelská stanice jako love brand?

Cesta k úspěšné prezentaci na internetu začíná možná právě zde…

Vážení chovatelé, dovolte mi se na úvod krátce představit. Jmenuji se Petra Vítková a stojím za projektem Petssimo, který vznikl s jasným cílem: pomoci chovatelům psů budovat silnou značku jejich chráněného názvu chovatelské stanice v prostředí internetu. Konkurence je u většiny plemen velká a zájemců o odchovy bohužel jenom omezeně. Ukáži vám, že promyšlená vizuální prezentace a chovatelský marketing mohou posunout vaši chovatelskou stanici na novou úroveň.

Pojďme z vaší chovatelské stanice udělat love brand! ❤️

Proč je budování značky důležité i pro chovatele?

Když se řekne “značka”, většina z nás si představí firmy a velké korporace. Každý máme značku, na kterou nedáme dopustit. Můžeme ji mít rádi z různých důvodů, ale sympatie, které k ní chováme, nás ovlivňují stejně. Takže tento takzvaný love brand je značka, se kterou se cítíte nějak emocionálně propojeni a máte ji zkrátka rádi. No a při rozhodování ji samozřejmě upřednostníte.

Přitom je značka (anglicky Brand) důležitá i pro chovatelské stanice, které chtějí ukázat světu kvalitu svých zvířat, jejich úspěchy, péči a osobitost svého chovu. A především najít skvělé a zapálené majitele pro své odchovy. Jenže zájemce o štěnátko si vybírá podle emocí. A tady přichází již zmíněný marketing a budování podvědomí o své značce – chovatelské stanici.

“Už dlouho sleduji úspěchy této chovatelské stanice a vím, že chci štěně jedině od nich.”

Jak vám Petssimo pomůže?

Petssimo je tu pro chovatele, kteří chtějí víc než jen „běžnou“ propagaci a uvědomují si, že investice do zvýšení prestiže své chovatelské stanice se jim z dlouhodobého hlediska vyplatí. V této oblasti mám bohaté zkušenosti, které při své tvorbě využívám.

 

Grafika, weby a marketing – vše se navzájem prolíná v jeden celek a jedno bez druhého nefunguje…

Nabízím nejen tvorbu webových stránek na míru, ale i následnou marketingovou podporu, nasazení analytických nástrojů pro měření obchodní účinnosti webu, SEO optimalizace a u větších projektů třeba i celou marketingovou strategii.

Hravě připravím grafické materiály, jako jsou oblíbené chovatelské letáčky, záhlaví pro sociální sítě, různé koláže, úpravy fotografií, bannery a nebo návrhy tiskovin. Ráda vytvořím i komplexní vizuální identitu vaší chovatelské stanice, která zajistí, že všechny vaše propagační materiály budou mít jednotný a nezaměnitelný vizuální styl.

 

Je toho moc, kde mám začít?

Vlastně už jste začali – dočetli jste můj článek až sem, takže vás problematika zajímá. A prvním krokem je uvědomění si své potřeby. Love brandem se vaše chovatelská stanice bohužel nestane přes noc. Je to dlouhodobá komplexní záležitost, která je jednoduší, pokud využijete pomoci profesionála. 

Kontakujte mě a probereme možnosti, jak vám mohu pomoci. Těším se na nové spolupráce a skvělé věci, které pro vás vymyslíme.

Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn

Související články